"ROTA: Pazarlama ve Satış Stratejileri"

Daha önce birçok kurumsal firmada üst düzey yöneticilik yapmış olan ve şuanda kendi firmasında danışmanlık hizmetleri veren Ali Gökhan ER Bey, konuşmasına geçmiş tecrübelerini aktararak başladı. Birlikte çalışmış olduğu farklı ülke kültürlerinden örnekler veren konuşmacımız; “Bütçe yapmanın tekniğini” Almanlardan, “Bütçe yapmanın katılığını” da İngilizlerden gördük diyerek değişen iş stratejilerine değindi. Bir firma için pazarlama stratejisinde ana başlığın “Stratejinin Planlanması” olduğunu belirtti. Yanlış stratejilerin ve yanlış yorumlamaların hangi sonuçları doğurabileceğini hem Türkiye hem de yurtdışı pazarlarında ortaya çıkan sonuçlara değinerek anlatan Ali Gökhan ER, her ülkenin dinamiğine uygun davranılması gerektiğini örnekleriyle anlattı.

Genç girişimcilere de tavsiyelerde bulunan Ali Gökhan Bey, yapılan işlerde para kazanma odaklı olunmamasının önemini belirtti ve esas önemli olan konunun başarı olduğuna dikkat çekti. Gelişen teknoloji ile birlikte dijital pazarlamanın artık çok öne çıktığını belirten konuşmacımız, aynı zamanda konvansiyonel perakendeciliğin de geliştirilmesi gerektiğinden bahsetti.

Yaklaşık 2 saat süren programımız katılımcıların soruları ve Ali Gökhan ER’in ayrıntılı cevaplarıyla sona erdi. Kıymetli zamanlarını bizlere ayıran ve verimli bir program ile katılımcılara büyük katkılar sağlayan Değerli Ali Gökhan ER Beyefendiye teşekkür ederiz.

 

genel

 

 

 


24 Eylül 2020 Perşembe

PROJELERİMİZ

GENÇ MÜSİAD olarak gerçekleştirdiğimiz projelerimiz

GENÇ MÜSİAD BLOG

İş dünyası, girişimcilik, bilişim ve eğitim alanlarında genç kalemler fikirlerini ve analizlerini GENÇ MÜSİAD BLOG sayfalarında sizlere sunmaktadır.